Faruk Güllüoğlu - SUPERBRAND

Tüketicilerin, bilinçli veya bilinçaltı arzuladıkları, tanıdıkları ve bir ücret ödeyerek sahip olmak istedikleri, duygusal veya fiziksel avantajları diğer markalara göre çok daha yüksek oranda sunan bir marka olarak; 86 ülkede faaliyet gösteren Superbrands jürisi tarafından her 2 yılda bir yapılan anket sonucu Faruk Güllüoğlu 2005, 2012 ve 2014 yıllarında Superbrands (Süper Markalar) listesine girmiştir.

 

Süpermarka seçiminde şirketin büyüklüğünün yanı sıra teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyma ve vergi sıralamasındaki yeri büyük önem taşımış olup, seçici kurul ve Nielsen’in ölçümleriyle belirlenen 45 marka arasına girmeyi ve Superbrands logosunu kullanmaya hak kazanmış olan Faruk Güllüoğlu, geleneksel baklavacılık kültüründeki başarılarını devam ettirmektedir.

 

Baklava başta olmak üzere Türk mutfağının geleneksel lezzetlerini uzun yıllardır layıkıyla taşıyan ve nesilden nesile lezzet aktaran Faruk Güllüoğlu, tüketicisinin takdirini kazanmayı sürdürmektedir. Superbrands Türkiye 2014’ te de ödüle layık görülen ve Süper Markalar listesine girmeyi başaran Faruk Güllüoğlu, misafirlerine gösterdiği özeni ödüllerle taçlandırmaya devam edecektir.